Monday, October 10, 2022

10月飯局

 

Oct 6

星加坡侄女放假來港
剛好香港放寬隔離
可以在爺爺家中隔離,酒店費用可退
不是香港居民都可以免費檢測
原來核酸檢測在星加坡和歐洲都好貴, 不是免費的

呢日侄女去行街,順道同我食個 lunch

香辣榄油蒜片蚬肉天使面



爺爺家只有中餐
出街找西餐
Australia Black Angus Flank Steak 
with Crispy Fries in Dijon Mustard Sauce


爺爺要食飯,只有
味噌燒鰻魚燉飯


晚上跳舞组飯局
快10週年啦
上一次7月组员想约,被我推了
當時我呢區污水陽性,大廈確趁越来越多
經過近期多次密接,再加上放宽12 一台
趕緊相約
好開心今次大家都出到來
但剛好第一日放寬12 人一台
酒樓好嘈🙀

前菜好好味
但要成$25/ 碟
焦糖核桃


好脆😋😋😋
有朋友話佢屋企人早前既8人生日飯局
正好是主角快测中招🤪
所以即使我地不夠12 人
都希望大家测下



酒楼招牌
黑松露玻璃燒鵝
好大隻,但味道一般


神燈小炒王


见到蝦多士我會點
可惜又一般


牛魔王叉燒


招牌焗魚腸
失望
只吃了5分之一


又失望,勉強吃了大半


豬手脆脆 - ok 啦
酒樓份量都算大碟, 賣相唔錯
下次都係要揾靜d既地方傾計


13 comments:

  1. 不過其他國家都無乜人特登做核酸檢測lu,因為早已無咗疫症呢回事

    ReplyDelete
    Replies
    1. 講係话冇疫症,但中招或死既人数想像得到。 自己肯去做鼻拭子都好,有D人自己中咗唔知,或者照出去傅染

      Delete
    2. 無咗疫症呢回事即係好多人或國家唔當一回事啫,唔係話無人中招。
      我身邊大部份人都中過招甚至唔止一次,同事也偶有再中招,休息完又如期返工。有數次我都以為我中硬,因為同中招個同事整天一同近距離工作,最後都無中,Touch wood!

      Delete
    3. 不過又諗到另一問題,人Alert咗,已有幾年連普通感冒都未試過,我怕對免疫系統都唔係好事。曾經聽專家講(未有疫症前),什麼敏感、或身體有些問題,就是因為現今過份無細菌狀態,如空氣清新機、過份消毒,令到免疫系統太過得閒,轉為攻擊身體⋯⋯

      Delete
    4. 我早几個月都多次密接,包括工人半年第二次中招。 我工人几乎冇出街,唯一去最遠個次同我和朋友去睇恐龍展,個個都冇中過招,都唔知佢點感染。 我自己有嚴重鼻敏感,帶口罩真係好咗好多。 非常同意免疫系統呢個說法,有D家長同朋友好乾淨,不停用消毒液,我係有保留的

      Delete
  2. 我在英國的朋友說,英國中招的人仍然很多,但為了經濟發展,英國已經放任不理,他們根本不會做檢測,因為好貴,而且做檢測的地點很少,中咗招就食退燒藥,在家休息幾日算數,唔死得嘅話幾日後又係一條好漢。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 世界各地都不少,連日本咁注重衞生都好多,香港放宽又多咗。

      Delete
    2. 我覺得宜家世界各國都做咗鴕鳥,唔檢測就等於冇哂疫症。

      Delete
    3. 起麻带口罩可以保護自己和家人,唯有等看新疫苗效用如何

      Delete
  3. 間酒樓個名好特別神燈^_^海鮮酒家,黑松露玻璃燒鵝,我第一次見﹗

    ReplyDelete
  4. 當局視而不見唔等於冇疫情;不做檢測不等於病毒不存在。中國內地和香港仍是免費任檢,其他地方想都不敢想。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 等看未來几個月疫情數據。聽返來多數人大約一星期康復,有個別12日。 希望变種病毒越來越轻微

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"