Saturday, October 15, 2022

漢服照@囍帖街

 

友人為了去故宮買了套漢服
但因中招延期了
趁天氣涼返d搵我影返輯相先
初時諗住去大館影
琴日經過灣仔忽然想返起無乜人既利東街平台花園



淘宝物資😆


早上光線不太好
好彩友人都滿意



漢服配南瓜車, 
好彩都ok 😁





Lunch 唔知食乜
想來想去都係去 Pici 穩陣
早去仲有窗口位坐


食過幾次Pici 今次最好食.
Papparedelle Beef Cheek / Lasagna 
天氣涼訓覺最舒服,
食完回家補眠






7 comments:

  1. 朋友真係有心,參觀故宮還特意買套「漢服」。原來小月是御用攝影師,畫面布局及造型都相當好。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 谢谢,平時會出去影下相,今次都係第一次幫人影人像,都要友人準備好道具等,好彩效果比想像好😆

      Delete
  2. 貴友穿起輕紗似的漢服,輕盈淡雅,您拍得很好看。
    希望香港的有閒人士,多穿漢服,使香港成為一個充盈著優雅古風,滿有東方特色的地方,

    ReplyDelete
    Replies
    1. 朋友有叫我一齊玩。 我的話去影樓玩下仲 ok. 出街外摄身水身汗要諗下先🤣。好配服玩 cosplay 既 model, 好有心机。 早前好多人去日本韩国影民族服饰,亦多了人影漢服。 故宫刚開我看见穿漢服是阿姨辈的。 可以提議故宫可以多推廣一下

      Delete
  3. 呢套漢服都幾靚~ 其實望落都唔古代感覺,只係對鞋同把傘嘅造型回到古代。設計師都應該加入時代感覺,天氣涼啲,配對普通出街鞋都可以著出街。

    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"