Saturday, October 8, 2022

元朗公園 + 錦上路 Tea

 

清假節目,去友人屋苑游水
友人提議食日本野



胡麻蟹肉海膽凍豆腐 - 似蛋糕多過蛋
準備開飯時,收到老豆驚嚇電话,叫我去接佢
后来才知剝牙麻醉后頭昏
天南地北,路途遥遠點接
好彩上次帶媽咪去過
既刻 call 姑娘,妈咪带细佬去接
我可以继续安心食 lunch


選擇困難症,壽司定刺身
最後決定大家點唔同野



最好味係隻蝦😍😍😍
好大隻




跟住友人帶我去元朗公園
花悅滿城其中一站
有個好高既百鳥塔
冇帶相機,影唔到雀


百鳥塔 - 都好多層


原來望到最高既大帽山





幾乎睇唔到既姆明小屋




花悅滿城其中一站:
峇里島天空之門





繼上次一日遊
怕了 lunch + dinner 係咁食
原來只 plan 一餐 lunch 
4pm 游完水,😈又出動話要食 Tea
帶我去 Kachimushi
好彩有靚位




有個室外位置
但只可以係側邊打卡, 
唔可以行出去
有棵紅葉架


黑松露蟹肉沾醬配多士
Iced Oolong Tea Latte - 味道對我剛剛好, 最好少冰


Dutch Baby Pancake 😍😍😍
上面既 Lemon Curd 好好味
下面係黃豆粉年糕
几分鐘清哂😸
下次再 encore 要自己一個



3 comments:

  1. 啲日本壽司睇就幾靚,但就完全唔啱我,因為一向唔喜歡生食。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我父母都唔食,老豆西餐又唔啱,所以屋企都係中餐,出街就選西餐多。 日本菜之前去完日本返來后少食,留返去日本先食😋。但我日本D朋友好少食鱼生

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"