Saturday, February 18, 2023

千島湖 + 荔枝柴燒雞


Feb 18
今日帶隊,新來香港工作既同事想去行山
本地友人又未去過千島湖
話有間燒雞好食, 行完又食.



早上多雲,但今日就熱咗
宜家冇咁多人去了。 
觀景台條路加闊咗,又好行D


中午出了一會太陽


印象中上次行咗好耐
今次有身高既團友,大家既步速都快了
本来予计6pm dinner
结果玩完4:30pm 已到了餐廳


每次行完话買菜都買唔成。 
今次講緊買菜,老人家就叫住我地係咪要買菜。 
一大袋菜$20, 或5条$10。 
每袋夠幾家人分


羽衣甘藍
新葉做沙律,老葉榨汁
又上了一課


老板另外加送了2棵比相片更迷你的甘旬


大家都想試紅菜頭
各拿了最少一棵


士多啤梨今年2月仲好多,好香。 
但售票處唔知係邊




今日既目的係食燒雞@棠人街餐館
大棠有機生態園
大棠荔枝山莊聽過好耐,未去過


用網採杧果,跌哂落地下
撞地一刻真感到肉痛


餐廳內有個動物園區
未见過咁多咁靓既孔雀
















几隻见人都會行到籠邊









唔知係咪平時可以餵食














睇完孔雀,我地既2隻荔枝柴燒雞整好啦
瓦缸燒要整30分钟
可以提早予訂
打電話預約時話試過有5人訂5隻🤪


印度同事忘了今天因宗教有食物限制
只能吃素, 
亦不能吃泥土下的植物等, 例如花生, 薯仔
無得跟我地食雞


荔枝柴燒雞,4人叫2隻,
5pm 早去人少,好脆肉好嫩😋😋😋
食完见後面一台送上一隻比我地燶少少既雞
都係避免繁忙時間既錯漏
其他菜式一般
唔知食乜我地成餐就只點了2隻雞😆






5 comments:

  1. 而家去睇千島湖方便咗好多

    ReplyDelete
  2. 由陰天等到有太陽,好彩等到

    ReplyDelete
    Replies
    1. 早幾日熱返,但琴日天氣又凍幾度,我由早上出出入入,到晚上加厚了,都係著唔夠衫

      Delete
  3. 小小園子竟有多隻孔雀,還有白色孔雀,真係驚奇。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 几隻既羽毛色都好特别,大開眼界

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"