Sunday, February 26, 2023

久違的澳門


Feb 10

侄仔同佢朋友來港,去澳門既船仍有限
上網见冇飛
放工後特別去碼頭售票處試下
金光飛航個邊排晒隊
估計D人換買一送一既飛
但要係澳門住一晚酒店先有飛送

Turbo jet 個 counter 少好多人
但星期五只剩下下午少量的飛
回程更加一早售罄
只能坐金巴来回

澳門關個邊宜家有2架免費巴士
一架去外港碼頭
另一架去氹仔
好方便。  來回都好顺利,
唔駛等好耐巴士
 
好彩2小友出酒店無耐
想起佢地要帶護照, 即刻返酒店令, 
再坐地鐵去東涌, 轉的士過關
去到澳門已1pm
抵步後先的士去我至愛既牛記食Lunch
侄仔點了咖哩牛腩麵
我試了少少好味, 但好辣


加我至愛既墨魚餅半打
另外點了煎蠔仔蛋,估唔到好好味
蠔仔都幾大隻
台灣花蓮之後最好食既一家


炸米通鯪魚球


去到大三巴,星期五下午都好多國內遊客
的士司機話相信今晚到既遊客仲多
遲d唔夠的士接客
都係唔會 weekend 出遊







新酒店倫敦人




倫敦人同四季酒店之間既行人天橋
中間有幾個觀景台
可惜冇機會晚上來影夜景










5pm 回程了
氹仔出發,回香港感覺時間特別長
其實車接車已好順利
用了差不多3小時回家


澳門又將會多一條橋


近期既雲霧好美



港珠澳大橋 建了4大人工島:
香港口岸、珠澳口岸、
海底隧道東出入口人工島(藍海豚島)、
海底隧道西出入口人工島(白海豚島)
中間進入海底隧道前既景緻都好靚


回到東涌吊車站







4 comments:

  1. 真是久違了的澳門,差不多十年沒去了,相信變遷很大。

    ReplyDelete
  2. 澳門真係好生意,我都有十年無去過澳門﹗

    ReplyDelete
  3. 所有地方復常係好事,我都4年無去過澳門了

    ReplyDelete
  4. 老牛多年沒有去澳門了,看到靚相真是令人驚嘆,變得越來越靚。

    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"