Sunday, July 16, 2023

ABC Kitchen + Wanchai Harbour Chill

友人想食ABC Kitchen
我想食𧐢,但又好似唔係季節,冇点
友人点了白酒煮藍青口
估唔到好大隻好好味😋😋😋

 

煎鵝肝 (openrice 相片)

🐖 西班牙燒乳豬配薯蓉  
Roasted Suckling Pig


法式油封鴨髀配燒薯菜
個橙味沙律醬好好味😋


未夠饱,
加点了Pasta of the Day
估唔到来了海鲜意粉,剩賣相已好吸引


巴伐洛娃蛋白餅 Pavlova 
+ Souffle

食完好彩冇落雨
過去灣仔 Harbour Chill 望下


多咗公仔,但封埋咗一邊


12生肖,下次開封再來影
配合香港特色食品,设计好有特色




Street dance 開始


每周有不同節目
8pm 有水上煙火
仲有水上音乐會,可以網上取門票
下次再来睇








5 comments:

  1. 賣相唔錯喎!
    原來小月你鍾意食生蠔嘅

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,但身邊朋友多唔食,所以我都好少食

      Delete
  2. 復常後有關當局都搞好多節目,一方面令香港人開心啲,另一方面又可吸引遊客,帶動香港經濟。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 琴晚终于趕上尾二場睇水上烟火版,琴日见好多遊客。 但好熱🥵,我睇完即走

      Delete
  3. 當局在維港兩岸包括灣仔搞好多項目,推廣「你好香港」、「開心香港」,吸引遊客,並提振市民消費氣氛。

    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"