Sunday, July 2, 2023

Phantom of the Opera 中文版

透過 Facebook 群組才知道深圳上演 <剧院魅影> 中文版
好彩買到飛
7月1日(星期六)北上都好多人😪
本来想食牛肉火锅
点知我早几日又感冒
徵状同出差前差唔多
正奇怪好好休息一周后,早幾日背仲痛過之前
跟住感冒同喉嚨干,好彩冇上次嚴重
Test 咗都係一条線
估计同 Covid D菌𠕇关系

去到壹方城過了12点
選了南乡·精功顺德菜
等了大半小時先有台
前茶荔枝好甜
呢几年少食荔枝
上星期同事请完食了3粒,仲谂係咪上火了


胡椒銀杏豬肚湯 - 失望 (無影)
傳统鳳城桑拿雞係好食,
但份量唔多,唔算平


泉水   鲍汁手工豆腐 
好滑😍😍😍


泉水菜心浸鯪魚滑


唔想行,
食完的士過去 深圳濱海艺术中心
WeChat  大麦网 》票夾 》 QR code 取票







睇唔到阿云嘎主演



今場係劉令飛都好正
中文歌詞都無違和感



現場售賣 Souvenir 都好精緻





個吊燈同 original 差好遠
讓我想起風之谷既甲蟲😂


隔离位女士好醒,帶埋望遠镜




去埋歡樂港灣等黄昏





带友人去埋鈡書閣
星期六好多人










買完喜茶先發現隔離𠕇阿嬤,
好彩WeChat 可以 cancel order, 
終於飲到阿嬤😘
可惜没有榴莲味了
招牌米麻糬平時不是我杯茶
但真係好好飲
芋頭好軟好好食




夏令時間喷泉時間改了,不等了







臨海地鉄站走


去會展中心想買泸溪河, 可惜几乎售完
原来會展中心变了领展
吃我最爱既西贝莜面村
8:30pm 仲要等位🙈
面冇以前辣
但牛大骨賣哂了
食完想行Carre Four 都快关門

星期六過关好多人
原来高鉄故障😅
















7 comments:

  1. 幾年冇去深圳,真係唔同哂,一日千里!

    ReplyDelete
  2. 旁晚摩天輪拍攝效果美麗😘. 國內歌劇中文版都好好,以前在香港文化中心上演我有睇過歌劇原版THE PHANTOM OF THE OPERA.

    ReplyDelete
  3. N 年前在英國的Theatre 看過THE PHANTOM OF THE OPERA, 大鄉里出城,現場真的好震撼.
    當年我們家人(連十多歲的小朋友) 都看得如癡如醉.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 冇记錯深圳只招待12 歲以上入場,可能怕小朋友喧嘩

      Delete
  4. 蘇東坡話「日啖荔枝三百顆,不辭長作嶺南人」,但真正的嶺南人不敢食那麼多,嶺南人話「一個荔枝三把火」,食完會熱氣,所以大造之年食幾次、每次三四粒,欣賞其清甜之味就好了。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我呢几年少食荔枝,今次只吃了3粒,不敢多吃,但之后就開始病,所以懷疑荔枝是元兇之一

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"