Sunday, October 1, 2023

維園綵燈會2 + 國慶煙花

Oct 1

友人话今年要睇煙花轉運
假日電車小輪都免費
約友人係維園等


經過好靚既$10店
跟住又來一年一度既萬聖節







怕人多, 唔知去銅鑼灣, 定係天后, 定係大坑方向
最後都係去近d 既銅鑼灣
竟然大把位



@ Logon - 我想要既係Mickey 個套
呢套係影比 Fans 友人睇 
可惜係盲盒,今次已冇想買既冲動


上次维園綵燈會行得冲冲
今次都係剛好足夠時間
影完行去睇煙花



今年多了蝴蝶燈飾好靚呢




 


點影都靚













竹筍比熊貓可愛🥰











好有香港特色




我地係警察封天橋前走到岸邊, 但人好多
又走返過去維園斜坡, 但就多咗好多人
仲有人令住行李係維園斜坡睇
如果早D坐係維園山坡就好啦





4 comments:

  1. 晚景好靚,我沒有出街趁熱鬧,多謝分享。

    ReplyDelete
  2. 印象中我未試過喺香港,現場睇煙花。

    ReplyDelete
  3. 我耐唔耐都有睇,但宜家多咗海濱公園,以前冇咁多人

    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"