Sunday, October 1, 2023

積木拼砌博覽2023

Oct 1 

去睇 積木拼砌博覽 途中见到佢

人仔磚門店 10月舉辦第一屆積木拼砌博覽2023
今次積木展係荃灣舊工廠大廈內
個舊大電梯返新,上下開門,整得好靚





深水埗





法院大樓


美荷樓是製作者今年第二件大型作品。
為了盡量還原細節,同時維持微建築模型的比例,
用上細零件雕琢,
整座建築物估計用了超過兩萬件零件,
單是窗戶已超過3000顆。

















呢個係積木新品嗎?


回頭又见到佢地
佢地唔係攪野🤣
跟住下面個隻向前走,扔上面個隻落地
離開既時候剛好住附近既友人回家, 見埋再走


8 comments:

  1. 「積木拼砌」與「微模型製作」真有異曲同工之妙。那隻在大街散步的大龜我在紅磡見過,不知是否同一隻。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我估唔係,一般都是街坊。 将军澳我都见過

      Delete
  2. 砌呢啲嘢少啲心機都唔掂

    ReplyDelete
  3. 真是有生意頭腦,連鏡粉都想吸立^_<

    ReplyDelete
  4. 朋友係我新居入伙時送在盒花束嘅積木俾我,到而家仲未切😅

    ReplyDelete
  5. 我都起碼買咗10個都未切 :)

    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"