Monday, October 2, 2023

香港夜繽紛 - 800架無人機光影匯演 - 最終回

中秋國慶假期最後一日
好想去埋其他地區影花燈
但又懶得出遠門
最後只去了東岸公園



四日既無人機表演最後一日
今次试下係對岸睇
今晚光影匯演竟然好準時,
未行到去已開始


仲有新影像睇



有D角度睇唔到


有D睇唔到係乜🤣


原來係天安門華表


上網睇才明白構圖





重放返第一日我未睇既影像
但我想睇既 "戴珍珠耳環的少女" 都係冇出😪
只得第一日我唯一無去個日有


銀河系

雖然遠睇少了震撼性




每場光影意象都好精彩






第一晚唯一我無去現場睇既光影匯演












2 comments:

  1. 科技真係神奇,八百架無人機竟然可以好似人的集體操那樣,組成不同的大型圖案,好壯觀。

    ReplyDelete
  2. 可以減少煙花表演,又有環保效益

    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"