Saturday, February 10, 2024

1. 深圳Day 1 - 大梅沙

Feb 11 (Sun) 年初二

又係寫深圳
我們親人不多
農歷新年對我們来说是比較悶既假期
今年我地好遲先计劃旅行
原先考慮去越南富國島
但我和老闆接連出差
批完假已没有直航機票
老豆又不想遠行
最终去了深圳数天
怕過關人多,我們年初二下午经蓮塘去大梅沙
出乎意外前往莲塘關既巴士和關口都好少人
我們先在莲塘關口吃袁记水饺
比香港既袁记水饺好吃和便宜

有考慮住深圳市區
老豆想住大梅沙
我早上订酒店時,只剩下几間房
到傍晚酒店房已满
去到大梅沙地鐵站,
见到離開的人潮都覺得可怕
避免2老走太遠,
订的大梅沙希爾頓歡朋酒店酒店就在地鐵出口處


4:30pm 到酒店房仍未收拾好未能入住
话仲要等1小時😵😵😵
酒店内有免费下午茶
好彩不用半小時已有房


酒店有免费巴士
明天有節目




付了昂贵既酒店费
以為係靓房
结果都係剩返底層和沒露台的房形😵😵😵
呢間酒店外表殘舊
但去年翻新過
好乾淨,冇選錯


以為對住街好嘈
夜晚又好安靜


2老懒得出行
一到就待在房到傍晚😪
最興奮一出門就看到烟花


好彩冇露台房
今晚唔駛訓🤣🤣🤣


以為係商業大楼
明天早上才看到大部分楼層只有鉄楼梯
上面是觀景台





走過去 大梅沙奧特萊斯 (Oulets) 8号倉




我們都不愛 shopping 
行一陣去食晚飯
去到第一間潮州砂鍋粥好多人
鴿每隻rmb$38
叫了一隻,點解有2個頭🤣🤣🤣
唔係好大隻, 但都夠喉


蝦+蟹砂鍋粥


客家豆腐麻麻地


薑䓤抄蟹 $168


賣完單有煙花睇🥰🥰🥰



大烟花好少貨,
堆少量係單車賣,
我地睇完煙花去問賣哂




小朋友好淡定




今夜星空璀璨,
小时候可以放成晚,
賣烟花的都快賣完了,
今晚訓覺不怕吵😆


網上好多人問邊度有得玩煙花
原來不是全面禁止


見到河南有人自製煙花出事, 
仲傷埋途人
都係有危險性







6 comments:

  1. Replies
    1. EE 新年快樂! 呢個留言又落去垃圾箱

      Delete
  2. 大梅沙好吖,近近地,沙灘又多嘢玩。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 近近地慢活都唔錯,我地只留了一晚都未行哂

      Delete
  3. 小月博友真係孝順女,帶父母出外旅行,時時處處都考慮父母的情況和感受,抵錫。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 是亡羊補牢😅 今年遲了安排去唔到外地旅行,老豆唔高興。

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"