Monday, February 12, 2024

2. 深圳Day 2 - 雲海廣場

 
Feb 12 (Mon) 年初三 

估唔到對住海灘同街既酒店一D噪音都無
好好訓到今朝7点几
酒店琴晚 full house
驚早餐要等位
催2老趁人少早D去食
早餐環境唔錯, 但又奇在唔多人
酒店外觀舊, 但前年改裝過
花灑好夠力, 又近海灘和地鐵站
值得推薦


酒店有免費 Shuttle
搭 9:30am 車上雲海廣場
予11:30am 車回程
以為云海广場好近
予計回來可能离12pm 退房時間遲少少
先退一間房

估唔到酒店full house 既情況下
成架巴士都只有我地3位乘客
司機好好人
主動同我地約好時間

巴士經過鹽田港


如果無記錯地盤係鹽田港第三期工程
可惜中美貿易戰後,工程延後



巴士途經多站 
大华兴寺 
醉櫻亭
梅沙尖登山口 / 水庫發電站
原來酒店去雲海廣場要行彎彎曲曲既山路,
都要成粒鐘車程.


終點站雲海廣場
今次同屋企人出遊, 
才發現老豆體力差咗好多,
少少斜路已行唔到
老豆未能上去雲海廣場




可見整個鹽田區









雲海廣場內有圖書館
和我至愛 M stand coffee shop


仲有個小型鹽田港圖書館



















大梅沙海滨栈道


估唔到回來塞车
其實走回酒店大约20分鐘
但2老寧願坐車


如果唔係新年酒店貴,
可以住多一晚慢慢行










結果成個半鐘才去到市區
最終臨近酒店, 因為停車場塞住咗
我地都係要落車行返酒店
返到去房卡已失效
原來酒店曾致電比我
但我冇带大陸号出街😓


酒店房內送了個好靚既卡片套
老豆已退房無令
問前台只有唔係好襯既藍色, 無多要了


收拾好可以去對面酒楼 - 鮮來厚道原味漁村
過了繁忙時間即有位
好快跟住大众点评 app 點菜, 唔駛諗
沙拉冰菜😋😋😋


以為係红棗
原来好爽一粒係石黃皮
石黃皮炖豬展湯😋😋😋


蒜蓉粉丝蒸生蚝


好大隻蠔!


见好大隻鸽
琴日食咗無再点
海味炒米粉唔夠味😪


玄米茶
呢餐比琴晚砂鍋粥仲平
食完就離開大梅沙, 因為新年酒店房貴唔值

為了有位坐, 坐地鐵去尾站小梅沙, 
以為係地面地鐵可以睇風景, 原來唔係.
小梅沙仍在建設中, 將會有更多新酒店
原車去福田區




6 comments:

  1. Replies
    1. 係呀, 今日見新聞報導廣州有個好靚既花燈節, 可惜排唔出時間

      Delete
  2. 呢兩年有不少香港人去雲海廣場一帶遠足,是深圳東的新地標。
    見到你隻大生蠔,我又諗起廿多年前在大梅沙食焗生蠔,幾乎間間食店都有供應,每隻只售一元,超喜歡。

    ReplyDelete
  3. 宜家係$28 隻。 以前曾經想去橫琴坐摩托車去食,橫琴現在已全變了

    ReplyDelete
  4. 石黃皮從未聽過用來炖豬展湯好味嗎 ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我係睇comment 話呢間D湯好飲就點,好飲
      我都係第一次聽石黃皮煲湯,剛剛上網搵都見𠕇石黃皮湯止咳

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"