Monday, February 12, 2024

3. 深圳Day 2 - 中國第二高樓平安金融中心

Feb 12 (Mon) 年初三

差不多一小時地鐵由大梅沙到福田區
酒店大部份離地鉄站步行15分钟
選了离地鉄站最近的 Crown Plaza 
深圳好日子皇冠假日酒店
酒店都满房
话 upgrade 我地去顶層41楼


與總统套房同層
一出電梯就係總统套房,估计佔了半層


我地既皇冠套房就在顶層
一入房就感受到強烈的陽光
房間對住 Coco Park 購物商場


和中國第二高及世界第五高的平安金融中心
我地住的41樓
面對118層的平安金融中心
好似小巫见大巫


房間好大
但酒店都好多年
電子設備跟唔上


晚上媽咪早d 返酒店
佢先感到眼部不適
我就第2朝才感到刺眼
懷疑房間少用,
即使酒店已建多年
仍有化學味道


有一個唔知係咪衣帽間
但冷氣唔夠勁
將門關上缩小冷氣範圍


我地揾唔到衣架拖鞋,
第二朝先揾到原来係衣帽間既衣柜内


Coco Park 購物商場內人頭湧湧


晚上有燈光 show
但我地對住後面


平安金融中心 32樓樓上原來是
 凱悅集團旗下頂級品牌「柏悅酒店」
Park Hyatt 


















考慮係酒店
定係繁忙既Coco park食晚飯
先望下酒店平台室外恆溫既遊泳池


7:30pm Coco park 仲係人山人海
好彩有間面館松鶴樓好快有位
面館到8点几已準備收檔







2 comments:

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"