Monday, December 4, 2023

深圳快閃

Dec 4

深圳快閃
高鐵 → 炭燒鳗鱼 → 愈欣書店 → 前海山姆
→ 歡樂海灣 / 鈡書閣 / 🎡 → 盒馬 / 壹方城

美國友人突然回港, 繼前日聚會後
百忙中都係想同佢走一轉深圳
另一友人只肯平日北上避開人潮
请一天假,点知佢病了
美國友人未搭過高鐵
諗住去到車站先買飛
11點去到車站, 售票機只買到12:30後既票
上12306 app 就買到12點前既飛





原來想食牛肉火鍋
少咗一位, 我地又改去食人氣炭燒鳗鱼 - 北村韓食
出咗地鐵站, 地圖話行10分鐘
睇睇下唔對路, 好似要行好遠
即刻上的士
去到有些人係門口等位, 睇來都係香港人多
襟完飛即刻去點點緑買埋杯飲品入餐廳
返到來啱啱好有位, 即只等20分鐘左右

 

鳗鱼店包前菜同南瓜湯



友人提醒呢度既肉類一般般
只加多樣扇貝




有人幫手燒架


色香味俱全😋😋😋


包紫菜都好食
好似生菜好食d, 加 $ order


扇貝味道一般般
只食鳗魚夠晒

印象中好似仲有靚靚書店未去
琴晚上網搵返愈欣書店
的士去未去過既前海區




友人話睇到頭暈















 前海區仲係發展中


呢度既餐廳飲品店好齊全
但商廈仍在建設中
原來呢間小龍坎已經開到美國加州


去地鐵站要行一段路, 又上的士
一開車就見到幾個月前 Blog 友叫我地估呢間 McDonald 位置
原來我唔答的話, 係仲未開估架😝




市容绿化工作做得好👍🏻




下一站前海山姆 Sam’s 
离開美國后一直都無諗過去
見近期咁紅先去行下
宜家中國交通方便,大家都一湧而上


仲有賣鋼琴和樂器



我都要左擁右抱


迷人 pink lady



好大份禮盒



点解 $999 奶龍咁出名?








又的士去 歡樂港灣 / 鍾書閣




















再的士去盒馬超市
本来想先食隔离間餐廳
想起盒马入面可以煮埋,仲可以坐係度食
但最终我地都忍住無繼續食🤣


尾站去隔離既壹方城




试霸王茶姬 - 桂馥兰香,包装好靓
但味道不是我杯茶





冇買包師傅,
试咗呢檔枣呀呀仙枣糕
我既 WeChat pay set 咗每日10項交易
第11項交易失敗,只好比現金😓
買咗3隻味道
最后食既陈皮糕出奇地味道好夾
如果病人跟埋來,我地可能食埋晚餐先返香港
我地2人結果冇乜買野,少食少飲早D返香港休息🥱


友人琴日係鰻魚店話想食牛舌
第二日留港消費@順日本料理


行下歷山酒店




原來酒店入面都有蛋糕買,下次試下




4 comments:

  1. 而家深圳啲書店都好有特色,我以前凈係識去書城咋

    ReplyDelete
    Replies
    1. 書城好耐無去, 我仲有深圳灣書城未去

      Delete
  2. 書架設計太花巧,我老牛不看書只看到書架都覺得頭暈。

    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"