Sunday, May 12, 2024

深圳话劇體驗

May 12 (Sun) 

早一日先知國內巡迴演出 Agatha Kristie 话劇
深圳只演4天既最后一日
當日亦是母親節
好彩琴日食咗飯, 媽咪今日又有節目
但大家都要慶祝母親節
最終仍決定獨自上

查高鐵班次, 時間剛好對上
大約1小時高鐵, 再坐云巴2個站就到
坪山我都係第一次去


轉云巴一号,
問公安邊度搭一号巴士,
原來係skytrain😅



劇場有Burger King
懷念,最平既套餐都要人仔$41
包夠大份,薯条細 pack





朋友圈分享送bookmark


大背包要放 locker 😪
不能帶水入場



Locker 好多張密碼卡在打印處
好彩有人提我對櫃号
但密碼只有效一次
如果打開櫃取物即重新關上
點樣再打開👻


2邊有中文字幕




剩返$880 同 $6xx 票價
最終諗住睇好d
買了$880 第3排位置
去到見有人坐
問下才知我要再往前面池座第3排😅
但前排好難睇字幕😪
睇得字幕又顧不上舞台💀



最後大家可以掃QR code 取劇照


跟住分咗大家去唔同 WeChat 羣組,
等劇照時,群组成變了 discussion forum



電話星光



演員後來爆發的演技
互相猜疑,
心態崩溃的狀態
情绪相當到位
十分精彩


睇返演員過去既代表作
Joseph Beattie
不同既角色扮相
真係認唔出
越來越有氣質






8 comments:

  1. Replies
    1. 係呀,外國劇團來香港或國內都多咗,仲有中文字幕對我都,好有用

      Delete
  2. 有咗高鐵,北上的確舒適好多!

    ReplyDelete
  3. Burger King最平套餐要人仔$41,都幾貴噃!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 剛看深圳市區套餐大約$18-$24,可能在劇場隔離貴D

      Delete
  4. 在劇場附近賣得貴些是正常的,正如在火車上餐廳食小菜套餐也會比市面貴。中英兩國政府有許多爭拗,難得文化交流不受影響,倫敦西區原版話劇在中國巡演,也是可喜之事。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 同意,係睇住物價上漲。 国内好大市場,多個地方選擇,顺便過去行下

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"