Thursday, May 23, 2024

Madame Tussauds 集郵


May 23 (Thurs)

中午飲完茶
經過養和堂友人话要食龜苓膏
我点了一杯火麻仁
店员話火麻仁可溝冻龜苓膏好味
估唔到味道咁夾

 


友人话要去大學睇睇
考慮日后小孩来港就讀
校園門口有管理人员
好彩可以顺利入内

有人影婚纱照


之后上山顶

Madame Tussauds 集郵


























































今日望唔到景
早點回程





Early Dinner 來個泰國菜
再到我家吃榴蓮
回家剛好趕上今晚開會
忘了屋企附近都𠕇間泰菜
原可少搭一程车


2老幫忙招呼
媽咪又買了美心蛋糕
啱晒好甜既友人
原來宜家有一件件切餅買






4 comments:

  1. 杜莎夫人蠟像館展品甚豐富,人物造型加上特別設計的場景,真是栩栩如生。這個館一直是遊客「打卡」重地。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 越做越似。 友人差点挽錯真人🤣🤣🤣

      Delete
  2. 已經多年冇入蠟像館,啲展品唔同哂!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我去過几次仍覺得好精彩。 越来越多蠟像,展廳地方好似大咗。

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"