Saturday, May 25, 2024

陳新記 / Astor Tea Buffet

May 25 (Sat) 

友人今晚機離開
本來想帶佢地去跑馬地街市昌記
但原來招牌菜雪里红係佢地家鄉特產
改請三叔公幫我 book 陳新記 食海鲜
三叔公又得閑陪埋我地一齊食
我同三叔公對海鮮都有d厭了😅
點返D家常菜式
上湯魚蛋($42) - 魚蛋好滑😻😻😻




招牌三寶😻😻😻
炸魚皮 / 炸雲吞 / 魚片頭
2人將陳新記一大包魚皮+每人一盒生魚蛋買走🤣🤣🤣


招牌菜椒鹽鲍鱼
友人話未食過
抄三叔公D靓相


三叔公推介象拔蚌仔


豬手撈面


一口西多士+紅豆($47)
好味但好甜


三叔公又追心袍仔影廣告相🤣🤣


之後再送2友人食我至愛既  Farm Chap Cream Brulee Donut 


友人行過见叉燒燒肉,
又買返家鄉比愛吃既家人

送走友人後
我下午仲有一餐 tea buffet
 一早約咗,又唔好意思放飛機😅
只能努力食少少










食 Movenpick 雪糕補數
過幾日磅重,又重少少😜



2 comments:

  1. 第一餐飯好正呀😋😋

    Eaton嘅食物水準都好高,連食兩餐好西,都咁吸引!

    ReplyDelete
  2. 鮮鮑魚我比較喜歡蒸,我怕用咁重味再炸過之後會失去原味。

    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"