Saturday, July 13, 2024

叮噹展

 估唔到新一篇又係叮噹
去K11 Musea 接人,
人在 Tirpse 餐室內原来有Balcony 既 無敵 view  
一進入餐廳就話 Balcony 要收 surcharge 
我地要去下一站
今日叮噹展第一日
即刻影相留念🥰


友人問大雄係邊🤣


呢幾星期實在太熱
都唔敢出街
行一陣花園街和女人街即走
我就順道食埋至愛肥姐大生腸😘


再去埋
試埋友人推介既 ice mocha 
但不是我杯茶
可惜 Mocha  味遮盖了大生腸既餘香🥴



9 comments:

  1. 叮噹最近好熱,但對我冇乜特別回憶。

    ReplyDelete
  2. 叮噹展為大家帶來歡樂﹗

    ReplyDelete
  3. 人家日本早已「抗議」、不能改稱「叮噹」,要用他們的正式名字叫做「多拉A夢」(又中又英真是難讀)!不過,我輩早就被「叮噹」之名佔據了腦袋的重要位置,所以還是用港版舊名。不管怎樣,帶給大人小孩歡樂,就是好了。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 早期麗的映聲買咗播影版權,麗的譯作"叮噹",後來版權轉移到無線手上,可能版權規定必須跟日本名譯音,所以就改咗名做"多拉A夢",我就覺得"叮噹"又親民又順口又易記。

      Delete
  4. 小女和孫女最喜歡叮噹~多拉A夢。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 叮噹原来已55歲,大人细佬都喜歡

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"