Sunday, September 3, 2023

旺角掃街

星期一 
見M記有新雪糕口味, 排隊買
前幾位已聽到話無 Kit Kat 條, 我都無所謂
但排到我前面個位話無晒雪糕, 要等
只好走人



星期四, 今晚會掛8号
放工前, 媽咪带來的驚喜
原來Kit Kat 條得半條
都係鍾意朱古力雪糕口味多d


星期五
大家都在等待10 号勁風蘇拉


星期日估唔到好好天
又出街揾食
之前已經少食魚生
諗住排核廢水后唔洗食
點知早幾日同事話食
今日又輪到细佬想食
帶我去旺角鮪世市場話好抵食


又新鮮又抵食


可惜餐廳少好多客 😪


之前來過呢條街想食肥姐小食
要排隊無食
今日唔駛排隊
即点我的大生腸 😻
都好味,係筲箕湾小食皇更勝一籌


本來想飲 J Co 咖啡
細佬帶我去新開既內地人氣茶飲店

選擇困難症,都係点唔同味道
细佬点鴨屎香檸檬茶
我点招牌檸檬茶, 
2杯都好好飲😍😍😍
见有人送货好靓好大既苦瓜
下次要试苦瓜檸檬茶先



原來香港都有 Big C


準備返屋企, 伯娘打電話來叫我地去令野食
今日有食神
伯娘之前整咗几次甜 puff
今次来個鹹点 😋





5 comments:

  1. Replies
    1. 出街唔係熱,就落雨。 出街都係食野坐下

      Delete
  2. 未試過鹹味嘅puff,食得最多係抹茶口味。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 上次伯娘整甜既放咗好多custard, 好漏。 難得食鹹味 puff 好 ok

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"