Sunday, September 9, 2007

回歸後的weekend - (Sep 8-9, 07)

Sep 8 (星期六) 醒時見床頭鐘係12:45p.m., 仲以為個鐘既緩慢問題越來越嚴重.  走出客廳看鐘才知時間是錯不了多少.    真奇怪, 咁多日旅行都未試過瞓到甘遲.     可能屋企既床同枕頭比酒店好十萬倍.     再加上今朝家人全出晒街,  在無任何雜音下,係可以瞓到天掉下來都唔知道.   

下午爸話要10月份去澳洲.    建華叔叔說要去 Melbourne, Tasmania 和 Adelaide.     3個地方如果只去8天10天太趕了.     只好加長至2星期.     可惜我只剩下3日假期, 不能去.   打電話去學聯 book 機票, 話因學生開學既關係,要17號先有位.  ,  機票仲要3日內 confirm.        學聯仲話佢地可代辦visa, 費用 HK$100.     完全忘記了去澳洲要簽visa, 馬上上網找資料.       網上簽證費用AUD20, 甘即話比學聯仲貴.   再電學聯澄清, 原來如果同佢地訂機票, 簽證費用只收HK$100, 否則要收HK$150.    原來如此.

跟住係Taiwan backpackers web site, 繼續找到好多靚的希臘blog, 包括原來係我地出發前己有人介紹Zakinthos係希臘最靚既島.  又錯過咗啦!     結果今日無開始清理相片, 留代明天努力.   又攪到零晨1點先瞓.

Sep 9 (星期日) 依然係10:00a.m. 先起身, 看來我的生理時鐘依然混亂.     明天要返工啦!!!   Helen 竟然話昨晚失眠,到五六點先瞓到12點.   看來我地都未識應香港生活, 要休息多幾日先返工






No comments:

Post a Comment

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"