Sunday, December 9, 2007

千兩 Sen-ryo

今日行完山, 柴灣見到間元氣, 諗住好耐無食入咗去食不過好食既choice唔多.  只食咗少少.     諗住陣間去行圓方或者有更好既下午茶選擇圓方d shop display整得好靚, 有幾間shop係上下層最鍾意Cartier既門面好靚, 又高  圓方商場上面仲有個好大既平台, 可以望見一眾豪宅, 仲有d sales 哥哥係度行來行去.  



去到ThreeSixty 想食Gelato既炒雪糕, 但人太多等好耐只好放棄行到隔離見到千兩Sen-ryo, 就走咗入去食.  又唔駛等位.  聽講IFC個間好多人等位.  睇餐牌唔算貴.  特別推介他他牛海鮮生春卷其他帶子、 松葉蟹壽司都好好味.  是日精選金目鯛都新鮮, 但個人不太喜好.

 

http://www.carjaswong.com/Food/Sen_ryo%20Page.htm

 

http://www.pbasehk.com/Macy/Macy1367

 

元氣食咗2$130, 千兩就食咗$240可惜已經飽肚, 今晚都唔駛食飯不然我會繼續食今日終於可以學選美小姐6點後唔食嘢, 要減減肥. 

 

返到屋企上網先知千兩原來同元氣係同一老, 元氣卡有折.

2 comments:

  1. Hello, 你好呀。其實我打算下年2月尾會去希臘自由行,在網上 search 資料的時候睇到你個 blog,d 相好靚。有 d 問題我想請教你架,係唔係所有的旅館都要收左我地的 passport 架?仲有,其實希臘自由行係唔係都好安全架?因為我驚居企人反對 。Thank you.
    [版主回覆12/19/2007 21:06:00]我去個陣係旺季尾 , 有  d 酒店要預早上網訂 , credit card 俾咗 $$$; 有 d 可用 credit card guarantee.   有一個 apartment  就記下 passport no 無收 passport.   細既酒店一般都要收 passport.   你 2 月去係淡季 , 旅館會平 .  
     
    我覺得安全 .  Athens 地鐵 - Larissa Station exit 晚上有 security guard.   有聽過人講入咗黑店 ,   半夜要走路 .  可上網先做好酒店資料搜集

    ReplyDelete
  2. 真的謝謝你的回覆呀。  我有乜疑問,再問你呀。

    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"