Wednesday, November 28, 2007

與分別xx年的好友重聚

Facebook 搵返d小學同學, 無諗到其中一位好友就係灣仔附近返工.  急不及待先約咗出來.   xx年無見, 以前聽媽子講佢地個代幾廿年無見覺得好誇張, 無諗到終於都發生在自己身上.   


咁耐無見, 我開頭都認唔到佢      大家講下講下, 將一d 已經模糊或遺忘咗既往事, 互相提醒.   有d 唔記得既始終都係唔記得.  我仲要問佢拿我無既相片, 相信可以幫我尋回失去的記憶.


3 comments:

  1. 我早兩日先喺雅虎Blog與一位中學同學相認,無見十幾年了!
    [版主回覆12/01/2007 19:43:00]太好啦

    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"