Saturday, August 23, 2008

久違了的九号風

原來己經5年無掛9号波.   有位小朋友仲同我講佢印象中好似第一次經歷九号風球.  佢仲以為8号跟住就係10号, 完全無9号風既概念

一早就有報導話鸚鵡會係今年最厲害既風球.  前幾星期既台風我無預會打得成, 有上次既經驗, 當然諗住今次又有假放   早一日網上就流傳幾點幾點會掛幾号風, 趕緊互傳.  不過3号風球卻比預計遲了幾個鐘.  大家即時懷疑係咪流料, 其實應該仲要返多半日.

結果第2日7:40am先掛8号.   當時好似無乜風.  仲諗住落去supermarket買嘢食.  落到樓下先發覺風速極高.  周街既垃圾都被捲起.  我地係嚇到返屋企唔去super.  晚餐只好食粥

晚上到差唔多7pm 風勢加劇.  露台既大門好似就來比風吹破.   好嚇人    好彩鸚鵡唔係帶來好多雨水, 房間漏水既情況比上次少好多.   最奇怪係今日仲要出太陽啊





No comments:

Post a Comment

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"