Saturday, August 2, 2008

燒鳥亭

琴日游水沖涼時忽然覺得腳軟, 坐咗一陣先敢離開泳池.  唔通人越大身子毛病會越多.   定係我平時沖慣凍水涼, 沖暖水唔適應

自從媽咪病咗之後, 我出街食飯既次數寥寥可數.  琴日先食返愛麗絲過咗幾個禮拜既生日飯.    愛麗絲提議食燒鳥亭備長.  我貪近選咗燒鳥亭.

Open Rice 既 comments 好壞參半.   都有d擔心唔好食. 

好彩有訂台, 去到好多台都俾人訂咗.  我地點咗

  • 牛舌
  • 雞翼  (皮好脆 )
  • 白鱔  
  • 帶子王   (雪既無味道)
  • 栗米 (好大個)
  • 七味北海道寄貝 (即海螺), 每支有4個, 俾想像多.
  • 稻亭烏冬
  • 燒湯圓 (第一次食燒甜品, 好好味, 連隔離台既男士都問我地好唔好食)
可惜有得食, 連影相都唔記得咗

** 食物俾預期好好多.  即得推薦.  
** 服務都好, 不停幫加茶. 
** 我仲諗住會唔飽, 去之前仲打底食薯條.   食完後行咗一陣都仲好飽肚   想唔肥就假啦.    仲要係都好熱氣.   咁難先清咗d暗瘡, 聽日睇怕又來了

是日每人約$230.   可惜除咗有d如鵝肝可以單點外, 其他都要2支2支咁 order.  4個人share 會好d. 

返屋企經過 ok 店仲忍唔住買咗Ben & Jerry 雪糕, 不過當然唔係今日食啦

返到屋企都仲睇到港男濕身part, 今年既港男好睇啊


No comments:

Post a Comment

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"