Wednesday, July 1, 2009

種植研習班2

May 31, 09

繼上次既種植研習班, 我都無機會再去.   隔2個月再來已經唔同晒~





好大個呀!!!  阿姨話太大個反而無咁脆~





仲有好多菜~  我地都分到好多菜俾幾家人食~

原來只要幾星期就有菜食~  4個月既研習班可以有幾個round 既收成.





估唔到向日葵都有咁高~





大得可怕   我地估有人想做試驗, 睇下可以生到幾大個.





仲見到有人種咗粟米, 南瓜等等

No comments:

Post a Comment

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"