Saturday, July 25, 2009

灣仔鬼故團

花花揾到一個灣仔鬼故團.   同朋友講, 朋友都問參加來做乜.  我估計都係參觀一d 古蹟, 唔會好恐怖, 就跟埋去睇睇.    原來都有好多我唔知既 '灣仔文化'    


黑暝暝好「鬼」徑——靈異傳說遊


時間︰8pm-10pm


集合地點︰灣仔石水渠街74號地鋪


費用︰$58


查詢︰灣仔民間生活館


攜帶電筒, 蚊怕水等. 


我地去既地方都唔少, 係灣仔行咗個大圈, 做咗個好local 既local tour.  行咗2個鐘.    都有25人一團.


原來灣仔都有好多我唔知既地方.    港島都有唔少防空洞. 


我地去既地方有:


同濟學校遺址將會改建成合和2期, 原來好多古蹟真係隨時會拆走, 想去睇既真係要趁早.

有d 地方夜晚晚乜都睇唔到, 有d 地方亦係攝影師取景 / 拍劇既地方.   下次可以日頭再去參觀下~  不過好多地方已經封咗, 原來有d 大宅以前可以入去架.


我地仲俾隻貓吓到Wee wah 鬼叫


最後導遊建議我地先去旺區走走, 唔好俾野跟我地返屋企


聽講呢個節目會推廣去其他地區.  仲有個墳場團.  不過唔知自己有無擔量去


1 comment:

  1. 船街南固臺和高街鬼屋一樣有名. 在日本語present中同學亦推這是年青人潮聖地.
    [版主回覆08/08/2009 23:45:00]我係港島由細住到大都係最近先知, 我真係好out呀

    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"