Sunday, July 19, 2009

Harry Porter and the half-blood prince

Harry Porter Official Web site

身邊幾位朋友都想睇Harry Porter.

我前2集已經無去戲院睇. 

今次原本都無諗住睇.   

點知朋友得到免費飛  仲有pop corn + 汽水送~

仲遇到 weekend 既 8号風球.

早一晚俾風雨嘈醒, 先知掛埋9号風球.

多得一日就離開既風球, 我都係有得睇Harry Porter.

去到戲院, 已經有一袋袋既pop corn, 同幾種飲料選擇.

攪到全場都聽到膠袋聲.

我本來對Harry Porter都無期望, 所以唔會好失望

都係好彩唔駛

不過睇完我都係有想睇多一次本書既衝動~

****************************
第1部

Harry Potter and the Philosopher's Stone

哈利波特—神秘的魔法石



第2部

Harry Potter and the Chamber of Secrets

哈利波特—消失的密室



第3部

Harry Potter and the Prisoner of Azkaban

哈利波特—阿玆卡班的逃犯



第4部

Harry Potter and the Goblet

哈利波特—火盃的考驗



第5部

Harry Potter and the Order of the Phoenix

哈利波特—鳳凰會的密令



第6部

Harry Potter and the Half-Blood Prince

哈利波特—混血王子的背叛



第7部

Harry Potter and the Deathly Hallows

哈利波特-死亡聖徒



1 comment:

  1. 我最驚喜係個大銀幕,己經N年無係香港見到呢種真正的大銀幕啦! 張飛原來正價要$80 架! 好彩有去呀.

    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"