Wednesday, November 25, 2009

上海, 無錫, 華西村

Business trip 往上海, 住進了 Howard Johnson Hotel.    
環境俾我想像中好好多.  
可惜對面有地盤,
零晨2點有開工,
攪到我瞓唔到.





仲諗緊點解呢間酒店咁貴,
後來先知有人book 錯酒店.  
我既level只可以住入RMB$2xx既酒店.
唔係呢間RMB$8xx既酒店.
不過只係差一級,
點解$$$差別咁大.









今日要去无锡(wiki)一倘,
不過原來要去既2個地方就係隔離,
好快做完野.  仲食咗好豐富既午餐
一個人食咗一隻公一隻母蟹
跟住等4pm回上海既火車.

好彩遇到好人,
仲帶我地參觀附近既天下第一村.

華士鎮 (Baidu)

華西村

華西村 Wiki


當地係有$$$到起咗好多幢華西金塔, 變咗旅遊區.
有d係酒店來架.
仲有迷利長城等等.
個人就不大喜歡,
實在太好大喜功






敲鐘要俾$$$.    唔記得係 RMB $10 定 $20可以敲3下.




農家別墅 - 村人都分到一幢





聽講村民係有$$$到買任何物品都係寄公數帳, 包括買車.
當地人一般都係同村人結婚.



Other page to read:
1.  Travelspot
2.  華西村浮華背後的真相
3.  华西村浮华背后的真相(二)

No comments:

Post a Comment

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"