Tuesday, November 10, 2009

Postcard

Update: Nov 10, 09

琴日先出完blog, 今日就收埋最後一張Bosnia postcard.







仲諗住寄回來既postcard有排等.
點知返來無耐就收到~

第一站 Serbia 無機會買郵票.

而第一張寄出既Bosnia Postcard 仲未收到呀,
唔通寄咗平郵,
寄個日仲要落雨
難道兇多吉少

Montenegro - Crna Gora
今個旅程無去呢個景點



第一次望郵票以為係 Mona Lisa,
望清楚竟然係肥版既Mona Lisa.
我呢期都好似成日睇d 唔睇 d



Croatia - Dubrovnik



Slovenia - 冬日既Bled,
今次係Slovenia無雪.
當地guide話冬天越來越短.
未出發我地已經話會再遊Croatia 同 Slovenia.
怕涷既我都甘願再去呢個地方賞雪









No comments:

Post a Comment

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"