Friday, November 6, 2009

Iris

第一次看Trailer 是在戲院看到, 還以為是電影.  

無意中看了才知是電視劇, 至此每周又上了癮.

劇情似睇24, 日本拍攝既秋田縣真係好靚
copy from http://www29.discuss.com.hk/archiver/?tid-11020414.html
韓國KBS諜戰動作劇《IRIS》,集合了一眾頂級韓星,由同是久別回歸視圈的《All In》李秉憲和《哈佛愛情故事》擔任男女主角。劇集改編自《生死諜變》,李秉憲和金泰希扮演國家安全局的特工,在全球展開任務。合演者包括金素妍、鄭俊浩、金承佑、以及人氣組合Big Bang的T.O.P等星級陣容。劇集會前往日本、中國、美國和俄羅斯拍攝外景,總投資超過200億韓元。
原聲帶也集結了星級陣容。主題曲「Don't Forget」(Track 1)由白智英主唱,為李秉憲和金泰希在劇中的愛情戲更上浪漫氣息。其他收入曲包括申勝勳的究極情歌「Love of IRIS」及Kim Tae Woo的中板情歌「Dreaming Dream」(Track 3)。Big Bang也帶來一首強勁的old-school hip-hop樂曲「Hallelujah」(Track 4)

01. 잊지 말아요 - 백지영
02. Love Of Iris - 신승훈
03. 꿈을 꾸다 - 김태우
04. 할렐루야 - 빅뱅
05. Empty - 쥬니
06. 사랑 참... - 디셈버
07. Main Title
08. Mission Of Destiny
09. Assassination
10. Fight Factory
11. Destiny Love
12. Pretty Love
13. Sad Love
14. Hard Day
15. Midnight Run
16. Bullets
17. No Way Out</p>


아이리스.IRIS

[MV HD] Baek Ji Young (백지영) - 잊지 말아요 (IRIS 아이리스 OST)
(白智英-不要忘記)





[mv] 신승훈 -- Love Of Iris《아이리스 IRIS》OST
申胜勋














[MV] December - 사랑참《IRIS》OST






[MV Teaser] Kim Tae Woo - Dreaming Dream (꿈을꾸다) 《IRIS》OST






IRIS OST 金泰宇 作夣




2 comments:

  1. 無線收費台好似就嚟播.
    [版主回覆12/03/2009 22:49:00]大製作, 不過劇情又係拖

    ReplyDelete
  2. 我都有睇呀!淨係睇金泰希都夠喇,超靚,加埋李秉憲……
    不過就係咁啦,淨睇佢兩個啦。套戲普通啦,不過成套戲最後3分鐘真係要鬧…
    [版主回覆02/16/2011 20:20:00]結局真係好唔拈

    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"