Saturday, November 21, 2009

Ocean Park

好耐無去Ocean Park, 水母館都無去睇過~

朋友公司平價招待員工同親友, 不過今年去既人多, 所以親友就要抽籤.    好好彩我都抽到.   朋友仲要請埋我去, 仲包dinner box 同巴士來回.

好多大陸團都係3點幾先入場, 佢地玩到幾點???



佳佳可能老啦, 要多d~




不過今次覺得Red panda 仲靚, 其他Panda 都幾瘦好似無咁cute.




成日走來走去好難影



I have got a big cushion!!!


It was snow actually~



每日食完就瞓, 瞓完又食, 我都想做隻肥熊貓














新玩意, 我想玩呀,不過要排成75分鐘, 仲要 take risk可能大風隨時無得玩



先去坐Cable Car, 返來再坐新既Tunnel Train.
估唔到去海洋公園都可以睇到日落



我終於來到水母館.   人唔多, 好正~
真係想像唔到人多點睇.
入面好多玻璃鏡, 我成日都撞埋去






去玩滑浪飛船完全唔駛排隊, 一去到就可以上船.
睇來海洋公園都要換新玩意.





Tunnel Train 真係好快.
唔駛點排隊, 好快就玩完海洋公園
感覺上海洋公園好似細咗咁.
我地係3:30pm開始入場,  9pm 臨走前再去睇熊貓, 不過瞓咗lu.




No comments:

Post a Comment

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"