Sunday, January 31, 2010

萬宜東壩-白腊-東丫 again

估唔到2個星期後我又再來.   因為我來咁多次都無行過去浪茄同東壩



難得今日好好天



不過大隊只係上到亭遠眺浪茄灣




今次食白腊既士多.
老板出來sell佢地既芋扣飄香



熱情果飲品可選擇加cream soda, or 寶礦力, 不過只有3杯存貨.



回程係東丫搭街渡.
初時只有我地一行11人, 老板要收我地$400.
後來又有一班人要搭, 只要$25一人,
不過返西貢要成粒鐘



今次借咗細佬既870,
雖然只差一個model,
個zoom function 比我部860更好



No comments:

Post a Comment

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"