Sunday, January 17, 2010

糧船灣、橋咀地質公園,鹽田仔一日遊




自上次去南北果州後, 終於再有機會跟友晟一日遊.
本來提議去既2位朋友要去澳門,   
仲諗住只得2,3人join 團,點知最後跑出10位

9點西貢集合, 實在太早啦.
本來約大家坑口集合搭小巴去,
結果好幾位都要自己趕去.

海鮮餐 $168
交通費only $108

聖誕新年假期天氣唔好, 我都等到最後一週先去報名.
好彩當日終於有太陽,又唔會好熱

終於見到blog友得意姐
佢地G10既行山靚相真係好靚呀
我部Canon 860既黑點好似無法消去,
睇來我都要買新機啦
買邊部好呢

我都好耐無來西貢.



每次跟團都怕有人遲到, 
點知今次成 9:30am 先開船





(photo by 花花)  船頂放咗好多夾


第一站:半個鐘抵鹽田梓,好快~







唔錯







荒廢鹽田 (photo by 花花)



呢度都有紅樹林, 又係實境比我張相靚好多.





最鍾意呢度




原來有條『玉帶橋』連埋鹽田仔同滘西洲,亦分隔鹹淡水.




第一次來滘西洲Golf 場.不過無得入.





時間充足, 我地又繼續開餐 - 蕃薯糖水


(photo by 花花)  久違了的7-up                                   





 


第2站 - 坐大概四十分鐘船到享用海鮮餐既東村.
婆婆曬完銀魚仔等西環既舖來收貨.



e...我好多年前來過, 不過當年由邊度起行, 去到邊我唔記得啦
上次來到剛好天后誕, 好熱鬧



你阻住條路啊







海膽春卷,可以自己加叫海膽小籠包



Squid - very yummy



$33有2隻, 原來未係最肥美既時候.






食完便出發去白腊灣,約兩小時,再會合B隊.
今次有團友嘈咗好耐話咁既行程自己來都得啦.
不過自己來就要就船既航班.

小隊長陪我地上樓梯,
睇佢走上走落,
好似覺得我地走得太慢
仲嚇親一d怕狗既隊員.


好耐無來萬宜水庫



終於見到屎餅既主人



我著住紅色衫,我想同你影相,你唔好過來呀



我上次都好似來過



The Beach is covered with Art by Crab.  
But we didn't see any crab on the beach.
(Photo by 海倫)





我地行到碼頭.點知2位船家瞓著咗,叫咗好耐先醒  
我地仲睇住2位船家一位係上層,一位係下層同時彈醒

等船既時間, 海倫用新500D影咗六角太陽



Last stop: 橋咀地質公園
Still remember I came here once when I was small. 
There is a park here organized by 北海漁村




Next time we can come here by ourselves.



o.. 見我地落船, 船家放返隻狗出來.



Very clear sunset.





Unfortunately we came here quite late,
higher tide and we have no time to walk across. 
Needs to come again next time (hopefully around 初一,十五 during low tides~




Jan 21, 2010 from香港頭條, 原來我地來得早~
橋咀洲滿佈奇岩 風化可如菠蘿包
位於西貢的橋咀洲地質步道,將在下月開放.

橋咀洲地質步道坐落於離西貢市區約十分鐘船程的橋頭島,由一條海岸沉積形成的天然沙堤與橋咀洲連接,全程共約一公里。

在西貢生活四十多年的區議會主席吳仕福說,地質公園成立以前,這座小島僅是附近居民用來堆垃圾,甚至大小便的地方,有人稱它為「屙屎角」,後來地質專家發現該小島上的岩石形態獨特,經研究考察發現小島四處都是典型的火山岩。

這些火山岩都是
在一億四千萬年前西貢火山爆發時噴出的火山灰和岩屑,在經歷了沉積、風化等過程後所形成。「野外菠蘿包」就是由於日曬雨淋使岩石內部不穩定礦物溶解,在表
面形成塊狀結構,形態很像「菠蘿包」而得名。大量典型火山岩的存在,說明了橋咀洲在一億多年前很可能位於火山口的邊緣上。

香港地貌岩石保育協會主席烏振揚稱,西貢在一億四千萬年前是一座大火山,爆發後塌陷形成巨大的圓形凹陷。由於火山噴發和後來的天然作用力不同,使周圍的岩石衍變成了不同的形態。此乃珍貴的天然景觀,保護此天然遺址對於人文及環境教育都有重大意義。

西貢區議會正與西貢船家們協商,但求在步道正式開放時,船家們能在船上為遊客派發宣傳小冊子,讓遊客更多地了解地質公園,在遊覽的同時增加知識。

楊博士提醒市民,前往地質公園前須預先做好準備,上網了解潮汐漲退的時間,以及一些基礎的地質知識,在遊玩時才會更有樂趣。





5:30pm返到西貢, 本來諗住唔食dinner, 要返屋企執聽朝去上海既行李. 
來到呢度,我又好想食車仔面 
最後選咗間好多人既泰國野. 
不過都係唔夠飽, 我地又再食車仔面
可惜無想像咁好食.

Blog to read:
地質公園樂悠遊 - Part I
地質公園樂悠遊 - Part II
地質公園樂悠遊 - Part III

Info:
地質公園8大奇景
橋咀洲滿佈奇岩 風化可如菠蘿包

5 comments:

  1. Thax for appreciating my photos and include it your blog. 
    I like this one by you very much too....

    ReplyDelete
  2. 1372〈一生得意〉January 25, 2010 at 11:05 AM

    >>>每次跟團都怕有人遲到,  點知今次成 9:30am 先開船<<<
    今次後位船家遲到
    [版主回覆01/26/2010 00:00:00]haha... 不過我d團友仲係complain 出發時間太早啊

    ReplyDelete
  3. 1372〈一生得意〉January 25, 2010 at 11:06 AM

    恨死人。
    [版主回覆01/26/2010 00:00:00]想食既Jordan 山林道間 '菊' 好抵食  

    ReplyDelete
  4. 睇番4年幾前寫嘅野好得意!
    原來水漲係咁嘅!
    遲d都要去坐船環島遊。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我跟既一日團有d地方可以唔去. 只去2個島好似可以自己搭船去

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"