Tuesday, January 12, 2010

上海綠楊邨酒家

新工仲係要四處走, 所以約人都好難好早訂時間. 

過咗好耐先食生日飯.   本來想食北角街市東寶, 我住咁近都從來未去過.  不過要就大家放工時間, 都係出CWB食易安排d.

今次去上海綠楊邨酒家

花花既相機影出來好靚呀 :x:x:x



記得我係一位朋友面前食過一次東坡肉,

可能係我人生第2次食.

攪到佢成世都記得呢件事.
乜香港女仔真係無乜人食東坡肉



素菜包



實在唔即刻update 個blog, 係會唔記得, 呢壺好似係碧嫘春



收到好多海倫係Cebu回來的手信, 好耐無食我至愛既芒果乾啦.
不過我上2次trip既手信, 都係唔記得帶出來




1 comment:

  1. 我記憶裏面都好似只食個一次東坡肉 ! 女仔大多數都唔鐘意食 !
    [版主回覆02/12/2010 00:00:00]haha... 我係例外既

    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"