Wednesday, August 4, 2010

福州廈門2

出發前嘗試勾起對福州既印象, 不過除咗當時住既酒店, 其他都諗唔起.

第2晚朋友又來陪我.   先同佢返屋企放底架車.   
佢屋企就係西湖公園附近, 印象回來了 
我來過也     見 (Day 1) - 西湖



今晚食蛇
福州農家草堂



穿山甲既鳞片, 不過穿山甲屬瀕危動物.



有d 似牛尾, 點呢隻sauce 幾好味



魚湯?



















答案係蛇來架.
香港冬天先食蛇.   
同港式蛇羹食法唔同.  
佢地係變咗蛇湯.  好似食魚咁食蛇肉
不過比較似硬塊, 都係一絲絲食好.


白酒+ 綠豆爽



台上仲好好多配菜, 第一次食



飽飽, 食剩好多添.
亦聽咗好多地道國語, 先發覺自己真係聽唔懂生活方言




                                                           
係福州住多一晚, 就坐動車往廈門.
當地所叫既動車就好似深圳往廣州既CRH 火車.
今年開通後十分方便.  福州廈門只要2個鐘.
下次可以自己來自由行.
高鐵都開咗, 不過車站距離好遠,
同事都係話搭返CRH.  

早上來到火車站, 人山人海.
好彩琴日俾多RMB$5 買係旅行社買火車票
唔係排隊要1個鐘

點解係舊火車改裝



Lunch













宿廈門京閩中心酒店,
曾經係best western 旗下
服務一流, 不過又係冷氣唔凍
房間係私人既, 點解唔可以自動調節溫度





好開心有好多港式插座, 可以一次過充電


想出去行下.    酒店職員介紹去文化藝術中心附近新開既大潤發(超市連鎖),超市有售我至愛既廈門特產日光岩餡餅,
不過味道差咗呀



酒店仲介紹去好清香酒楼食, 不過我無晒胃口,
去小店來一杯 parfait
估唔到咁大杯.
隔離台既妹妹見到都引唔住嘩一聲



最後一天飛走.   不過飛機delay.
好彩可以 upgrade, 好難得有時間入 lounge.
internet speed 非常快呢






No comments:

Post a Comment

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"