Wednesday, August 25, 2010

與世隔離

菲律賓挾持人質發生時, 我正忙到天昏地暗.    到8:30pm放工時, 友人來電話先知發生大件事.  當時一刻我仲以為所有人質不幸死亡.     回到家看新聞, 先知事件已發生咗10幾個鐘,   

平時我總愛一邊msn, 一邊工作.    不過最近太忙, 索性關掉msn.    原來同時間亦把自己與世隔絕.   

亦想過以後不會去菲律賓旅遊.  不過剛剛看了朋友推介既短片, 原來咁做對菲律賓當地人可能更為有害.   我地反而要協助當地人改善生活.   希望有朝一日, 可以見到一d 國家免除內戰同貪污



1 comment:

  1. 看見到菲律賓事件, 越覺我們活在香港也算幸褔. 落後國家除了天災, 很多時候還有人禍 (內戰同貪污).

    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"