Friday, August 20, 2010

放假去澳門

7年前見表弟學會了日文,
今次見佢仲識講英文.   
自己學過既日文同法文卻忘得一乾二淨. 
宜家份工多咗對鬼佬, 溝通上都係有難度,  
睇來就算對英文, 都係要多下功夫

表弟難得來香港一
再忙都要請假同佢過大海

去到碼頭, 買飛既隊伍好長
唔想等下一班船
只好買黃牛飛.
原來$$$一樣
只係我得到既係 complementary ticket
真係好驚入到去唔俾用點算呢

第一次坐金光号,
不過返到香港先知原來仲有架平既巨龍.
我實在太out 啦







好彩比較陰天, 唔會太熱.
亦都好清, 係車上好清楚可以望見主教山,
可惜無帶相機, 影唔到



宜家澳門真係非常方便.
先去Venetian, then shuttle bus to 新濠天地
新濠天地有車去MGM 同氹仔市區,
咁的士點做生意

雖然Venetian 人都唔少,
不過總比weekend來舒服.
仲有final sale.
如果有時間, 真係好想weekday 再來 shopping

新濠天地有個免費節目龍鰧
聽個名唔知係乜, 最後無等,
返到來先見到朋友話好睇

去到MGM, 媽子俾甜品吸引住.
我最欣賞既卻係佢張沙發坐得好舒服




又點少得唔買手信呢
今次試咗鉅記既雪花杏仁片
好好味啊
邊位會去澳門, 唔該幫我買

(photo copy from http://www.gaforum.org/showthread.php?t=195170)




第2 晚由大陸趕回香港, 有幸食到表弟煮既日式咖哩.








仲有好味既菜同自制 沙律醬.
媽子以後可以多煮一樣菜式




係香港表弟無特別想去既節目.  
諗唔到節目, 屋企附近甜品屋又多,
所以每晚都會帶佢去食.......甜品
呢杯係許留山既金波蘿蘆薈水晶特飲


'

1 comment:

  1. 小弟間中都會去澳門,發財車當然用得就用啦…… 以下針對上文作資料改正:
    Venetian --> 十六浦 o既 shuttle bus 好似未見過, 只有去金沙、幾個關口,同埋氹仔循環線。 十六浦o既車只往關口。 市區 (非關口地點)只有新葡京附近 (美麗華) 去 MGM 同氹仔 COD
    免費節目《龍鰧》並非設於十六浦,而是新濠天地 (COD); 好睇就唔算得上,不過幾得意,未睇o既都值得睇下。 不過極多大陸客,排長龍!
    [版主回覆09/07/2010 21:30:00]多謝指正, 應該係新濠天地, 唔係十六浦

    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"