Wednesday, December 14, 2016

Plat Du Jour



同事介紹Little Kitchen 好耐
 一直無機會去
 聖誕前夕又難book,
託熟人訂台諗住可以早d食
 點知去到話無我地既booking :(
餐廳第2日回電話揾到我地既booking 係21号

餐廳無台, 去 encore Plat Du Jour

 送既前菜
 小洋蔥好可愛


好味既龍蝦湯
 我地去到餐廳已晚
 我幾次想點既菜式都無,
waiter 帶有歉意送我想飲既可樂
 我厚面皮幫朋友問多杯,
結果我地人人都有 :)





今日lunch 食咗難食既牛扒
想食既又無晒,
終於我都係再選牛扒
都係失望


反而牛扒既side dish 薯條好好食 
2隻牛扒薯條sauce都好好味.
最正係薯條sauce



鮮奶咖啡^^


Creme Brulee 好好味!


No comments:

Post a Comment

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"