Saturday, December 3, 2016

四國旅遊目錄



初到高松 我也来楓一楓 :) 鳴門
初到高松 我也来楓一楓 :) 鳴門


德島


倉敷早市


倉敷美觀
德島 倉敷早市 倉敷美觀


宮島 廣島蠔 廣島原爆館
宮島 廣島蠔 廣島原爆館


今治毛巾美術館 道後溫泉 四万十川
今治毛巾美術館 道後溫泉 四万十川


足摺岬 高知 小豆島
足摺岬 高知 小豆島

Dolphin Centre 回到高松 栗林公園
Dolphin Centre 回到高松 栗林公園




岡山縣及香川縣七日的跳島自駕之旅

6 comments:

  1. 嘩!嘩!嘩!你變咗喇!你以前一篇篇就算,e家有晒目錄、圖片、介紹先至入去睇!無得傾!一定要抄襲你!你準備告我侵權啦!
    不過要先學你識去咁多地方先!現在....頗困身呢!

    ReplyDelete
  2. 隨便抄,我都係抄人,方便揾资料。 我宜家份工都好困身,少咗出門,下星期應承屋企人2日大陸团,工作出問題,我宜家后悔出遊😖😖😖

    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"