Monday, March 13, 2017

10. Day 5 中北台灣元宵之旅 - 蔥仔寮


晨早起床










麻烦既公事没完没了,早起的我趁这段時間在房外工作。  苦中作樂



風涼水冷今日室外不宜
看著玻璃的藍天倒影,心情都舒暢d






酒店就在马路邊,車不算多
將來車多的話,糟蹋這美麗的酒店


酒店配搭得宜




 


早餐有中餐和西餐2種選擇

 






 



宜蘭的稻米一年只耕種一次







 







 

最近好多朋友去宜蘭
多是親子遊
問來問去,除了吃之外, 好像沒什么地方想去
三星蔥是當地特産
就做一會農夫吧

【體驗項目】
‧200元行程:帶蔥回家
蔥田導覽:拔蔥、洗蔥
蔥油餅DIY:每人一份(從麵糰開始教起)

‧150元行程:蔥不帶回家(純粹體驗) 
蔥田導覽:拔蔥、洗蔥
蔥油餅DIY:每人一份(從麵糰開始教起)

‧50元: 旁聽
我地4人選了2 x 150 元行程 + 2 x 50 旁聽



我地無事先預約
去到未有人

剛好來了一車人,我地等埋一齊上堂




白色衫呢位係另一團既司機導遊




我地交咗2位旁聽,可以整多一份



上面有乜睇





有專人為我地煎餅




味道唔差喎




摘蔥


最後先來講洗蔥








Tour list:

2 comments:

  1. 食過朋友送俾我嘅三星葱餅,真係好好食。

    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"