Saturday, March 11, 2017

8. Day 4 情人節@宜蘭


旅行唔做功課可能有驚喜
不過唔做功課會錯過
C'est bon 附近有好多民宿,
近又有羅東冬山河親水公園景點



C'est bon 係宜蘭有2間分店
 最好先訂位
下午2點開始營業

 





庭院好美




店內最低消費一人一杯飲品
 要點完飲品先可以選甜品!
 甜品精緻可口,
室內環境較侷促
服務亦欠缺溫度




雲朵奶茶


店內的甜品數量都不多,先到先得,
下午2,3 點已差不多沒什麼選擇
Tirimisu 差點沒了
推介覆盆子千層沒吃上



玫瑰花配上糖雕


店前面是主人的家吧,外觀好美


到處都有雞,
H5N1 到處肆虐
花蓮亦嚴重,
但台灣雞仍能周圍走








遠處既🐔見人,都會🐔咁腳跑來
雞7彩繽紛,不同品種嗎?








怱見一隻雞追住另一隻雞跑一大圈
我地睇得好過癮








Tour list:


4 comments:

  1. Replies
    1. 哈哈,見唔到雞飛,只係見到雞追雞。我影個張狗相對我側面。 我post 個張相係團友影的

      Delete
  2. 甜品幾靚幾吸引
    咁多唔同品種雞一同生活又無打交喎

    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"