Friday, March 30, 2018

上水羅湖Fanling單車遊 + Dabinlo


约了一年以上的單車隊终于係復活節成行。
我自己都差d失約


全日租單車好抵才$20. 


第一次带頭盔踩單車。


領隊為大家安全起見
規定佢帶隊一定要帶頭盔
 我搵唔返放了一年的頭盔
只好係單車店買個新的
單車店先俾我試giro $3xx
外觀好靚,又軽,
但左右二邊較窄
試平既$180
Fit 哂我頭型
試完先知差別.


單車店派的景點介紹
仲未踩單車去南生圍
下次來試




天台遊樂設施


  希望下次再約唔駛等n年


Openrice 尋上水食飯地方,
仲要可以望到停單車處避免被偷
一大班人最適合打邊爐 - 辛鮮
停車位置在好窄的門口行人路上😅


先煮椰子雞湯
煮完要焗一陣先食得
又滑又好味


招牌牛肉都 ok 


紫菜響鈴😍😍😍


有幸得第2位annual dinner 得大奖的同事請食飯
第3位仲約緊 :)



2 comments:

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"