Saturday, March 10, 2018

大澳 Tai O


一直去大澳都無諗過出海
因為諗住見到白海豚既機會好微
朋友話搭船
我先有機會睇到咁靚既大澳

今日好好天
影到D水色都好靚



呢間以前無見過








汶萊水鄉 😎















大澳文物酒店呢邊都好靚



白海豚以外,宜家多一景點港珠澳大橋


原來東涌有船入大澳
Barcaferry
Fortune ferry




為方便船隻駛過,有一段橋係斷開的,改建成海底隧道










回程我地係大澳文物酒店呢邊落船


上午見到有朋友FB post 呢個位,
可惜碰不上
我又來互相輝映 :)




來到就上去食野先







酒店有免費導賞團
和其他
水鄉文化之旅



夜晚有天窗相信很美


點了Mozzarella stick 
應該試下蝦醬多士或 High tea













唔彩人







好位置




5點幾走既時候巴士排哂長龍

2 comments:

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"