Saturday, November 16, 2019

越南飲食


Day 2 - Pullman 酒店的早餐好豐富



越南咖啡較苦, 不是我杯茶,
明早還是飲茶





看到外国遊客問是乜东东,
才看到酒店早餐有蔗汁机,
消失的民間特色,
以后都會在高大尚的地方才找到吧



入電梯見有 Room Service 


东南亚 call taxi 用 Grab 
我只買了上網卡
無電話号碼登記用唔到
下次taobao 買平d



天氣涼又浪費了酒店泳池
出門用11号車
想做massage, 但市区起地鉄, 路都封了
只好去揾食
友人介绍必试蟹粉
有中文名清平餐館
價錢很親民 
但没有冷气

粉皮好味


蕃茄蟹粉,個粉好好味
但第二日先知Pullman 酒店早餐都有呢隻粉,
一樣咁好味, 早知去做 massage
雙拼大碗d
我叫咗單點


呢幾年胡志明市區好大變化
呢間係Ben Thanh Market 換$$$既金舖仲存在
想換多D搵地方再食飽d,
點知 8pm 收咗檔


経過幾間細超市好平喎
細盒15包才HK$7


今日同事提過酒吧街
來過咁多次胡志明都無行過呢邊
果然超多人,人車爭路, 音樂又嘈,
一定唔會係度食
街尾既餐廳還好D
返到酒店都唔知食乜
平時我會係香港帶包奶茶來
今次諗住酒店包早餐無帶
希望今晚唔會餓醒


Day 3
友人竟然因工作需要移居去越南
今晚帶我去食 omakase @ Sushi Rei
又係一個surprise, 
我無諗過係越南食 cheese 和食日本菜@@

餐廳話係一條巷內
又係塞車關系,放工后直接去餐廳
今次我比予定時間早少少去到
但我搵唔到餐廳!!!
今早匆忙中無帶尿袋和cable, 電話又快無電,又搵唔到朋友
等了一會,決定搭的士返酒店
司機話我剛才等既地方無錯!!!
唔通間餐廳執咗!?

一開車無遠才收到朋友 Message 話來緊
我先返酒店令尿袋和 cable, 才安心去餐廳
結果塞車塞咗好耐
去返剛才既地方
Google map 和百度地圖都用上了,仍然搵唔到餐廳
朋友send 來的相片我之前一定有見過
原來Google map 和百度定位都不準
左右兩邊都係巷😅
我只向左走
其實係向右走


餐廳好隱敝
我見到一間大屋有點似
門口對出就坐了一位保安,
保安見我行過來就打招呼
終於花多一個多小時才來到😅


餐廳長房形
有一張長bar 台,可容納9名客人。
先來三種sake 
第一種酔鯨好易入口










都好味,  但都係日本好食








原來wasabi 係咁既樣,第一次見




Sushi Rei 的中文名


生果


返到酒店,電視顯示有件收


Day 4
好想做 massage
Miu miu 有旅遊特輯介紹過


唔知食乜,今次輪到我介紹以前食過既
去到都好 full, 好彩有位

飲料的 honey & 糖


Tofu with lemon grass 


軟殻蟹


友人好想食越南 hot pot 
叫了Seafood hot pot
 估唔到湯好好味
咁多菜被人一掃而光




再去參觀友人屋企




臨尾係7-11買了手信
唔知好唔好食, 唔係好敢多買,
比想像更好食.



今晚返香港係國泰大機, 
電視畫面大, 吸引平時唔睇電影既我去睇,
睇咗Lion King 好感人
但坐位細, 來既細機仲好坐d

返到屋企好彩無堵路
但之後竟然惡化
本來諗住多野做唔補假住
結果 work at home,
但掛住睇新聞無法專心工作

以前無論去到邊我都會想返香港
宜家變成咁
以後係咪要移去其他地方


仲見到大骨牌
見多咗人出來清除路障
我有怕危險, 掙扎係咪出去幫手,
想出去時見到一班 popo 來到
感到救兵來了
大家不同心協力, 這個家完了.







8 comments:

  1. 來到越南飲食都可享用咁好味的食物!!! ""正""

    ReplyDelete
    Replies
    1. 有d 已經無以前好食, 現代化的代價

      Delete
  2. 一篇過寫晒越南快閃數天~
    越南咖啡都唔係我杯茶
    困住呢度好辛苦,我都要外出唞唞氣

    ReplyDelete
    Replies
    1. 🤣我係出差只有早晚可寫
      我朋友都係咁話,12月Plan 緊短 trip. 已經有朋友移民走了

      Delete
  3. 越南我一次都未去過,暫時亦未吸引到我去玩。

    我在17號晚回港,安全順利回到家。而家要用上安全兩個字來形容回家的路,真係希唏噓。

    14號嗰晚在韓國瞓得唔好,原因係擔心回港日返唔到家。後來諗,返唔到都無計,唯有在機場酒店住一個晚上再打算。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 越南晤係話好吸引,可以唔去住
      我都諗過 in case 有事住機場酒店,不過咁夜機返到屋企好累

      Delete
  4. 越南食日菜都咁正?咁你下次又試下去日本食越南菜吖,都好有驚喜㗎。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 咁當然日本更好食, 不過在越南都應該算數一數2.

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"