Friday, November 15, 2019

極邪惡的Pizza 4P's


第一次11月来胡志明,
難得天氣很涼快。 
約了當地朋友,問我食唔食 cheese, 
 2天前要訂的邪惡的一餐,
塞車后帶著行李去餐廳。 
 All cheese! 2個人還點那麽多
午餐沒吃才沒有撐屎😋😋😋 
 值得encore! @ Pizza 4P's
有好多分店, 朋友話係呢間好食

是日本人開的意大利餐廳
超多人book, 
好多人想Walk in 都無位
其實係可以分二輪,
但見有台寫 reserved 好耐無人坐都晤比人入

極力推介芝士是 homemade 的
Ricotta Cheese, Parma Ham Wrap
絕對五星😍😍😍😍😍


House-made Mozzarella with Dalat Tomato Caprese
我最愛的Mozzarella 點可以唔叫
但俾前一度菜比下去了



Small Assorted House-made Cheese
怕食唔晒,點了細 platter, 
欠了朋友話好好味的Blue Cheese
好後悔唔叫大 set 😅😅😅
一定食得晒😋😋😋
下面個幾塊芝士好好食


Pizza - Home made cheese 好好味
Half with BIG Burrata Parma Ham
+ Half Salmon, 其他都係各式各樣既 ham 和 cheese,
叫了太多 cheese, 所以選 salmon 
薄皮 Pizza, 好美味


Burrata是水牛起司的一種,  
形狀像個袋子。  
切開,柔滑奶芝士隨之傾瀉。


Camembert Cheese Ice Cream 
ok 啦, cheese 雪糕我一般般


House Made Ricotta Ice-Cake with Passion fruits
新出 dessert 朋友未食過話要試埋
食咗一塊 ok. 
見下面有 passion fruit 
一齊食竞然好 Match! 
又俾我地清埋


回Pullman 酒店 check in 的 welcome drink 



浴缸在柱下,係咪多餘呢


浴缸可用黑布隔開


胡志明市越來越熱鬧



熄燈影靚D

3 comments:

  1. 吓?乜轉個頭原來去左越南,而家仍在越南嗎?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係出差😅 返到香港變咗work at home 先可以抖下,不過係屋企掛住睇新聞,無法專心工作

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"