Friday, November 22, 2019

深圳一天遊

朋友諗來諗去,
終於近近地去深圳玩2日
選了去仙湖植物園
我有假、跟埋去
想起福民的順徳菜
點評找到飯聚

鮑汁自磨養生豆腐😍😍😍
甄選廣东黄豆,用傳統石磨磨,
加入雞蛋制成豆腐,
所有工序在店里完成,非外面購入的豆腐,
配鲍汁食用,內里滑到極點


順德煎釀鯪魚
Ok 啦,店員話個 sauce 我地未必鍾意




招牌順德魚生粥😍😍😍


選用魭鱼,鱼身起薄片,
配以洋葱丝、姜丝、葱丝、香茅丝、花生碎、薄脆、花生油、盐



店員幫我地分好配料
再淋上滚热的绵滑白粥。好味😋😋😋


煎焗頭腩
好味可惜多刺


招牌棟企燒雞,
我仲睇錯字企鵝😂😂😂


食唔到咁多無叫,
下次再來食
選用飼養160日以上的广西黎村雞,
以秘制配方烧制出爐靓脆皮雞

Photo copy from 每日頭條



食完先去上品酒店放底行李
平酒店3人房才RMB$350 包早餐
先上房間睇乾唔乾淨, 才比$$$

跟住的士去仙湖植物園
Fairylake Botanical Garden
「深圳仙湖植物園」是一個很大的公園,佔地546公頃。
門票為$15元 (購票入園時間 8:00-18:00)
免費開放時間(4:00-8:00 及 18:00-21:30)
全園分為天上人間景區、湖區、廟區、沙漠植物區、
化石森林景區和松柏杜鵑景區等六大景區。
但門口上網訊号弱用現金比



門口有巴士去弘法寺,
好好天,我地慢慢行入去
影到好綠


可惜無帶相機




沙漠植物景區無開
無得睇仙人掌








對面係弘法寺
入園時有巴士去
我地無去


景色比得上歐美

























似蕉又似花


回程剛好太陽下山
好似好耐無睇日落



跟住陪朋友去東門買野,
結果自己買野
深層肌筋膜理療儀
超讚
同事見到個個都鍾意
有4個不同既按摩頭可更換


行完街就去朋友 highly recommend 既南京大牌檔
餐廳裝潢恍如置身古代一樣,


陽春面 😍😍😍


招牌鹽水鴨一般
應該叫金陵烤鴨


金牌糖醋排骨 😍😍😍


招牌雞汁長江白魚 - 好多骨


江白蝦 蘿白絲端子
几特別


江米扣肉
人多先好叫


前面D菜好濟,
叫D菜清下個胃
香干馬兰頭


仲有推介玉帶絲瓜無叫

餐廳在崗廈新開的卓悅中心
深圳越来越靓
為了吃所以住在崗廈附近
食完可以行返去酒店





某人仲吃得下小楊生煎😂😂😂
很豐富的一天

11 comments:

  1. 深秋時園內湖邊不知會否更加多色彩呢~
    而家大陸飲飲食食真係一流。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 几時係深秋呢?我已經覺得好靚,涼涼地又舒服

      Delete
    2. 有相呀, 下次再去
      http://bbs.zol.com.cn/dcbbs/d34019_107625_uid_qq_s759921175s6.html

      Delete
  2. 輕輕鬆鬆玩兩日都真係唔錯

    ReplyDelete
    Replies
    1. 都唔輕鬆啦,朝早有人堵車門,幾架巴士都上唔到
      Dinner 後我地都已經好累好好訓🤣🤣
      己Plan 12月Seoul 和中山短trip.

      Delete
    2. 短trip?咁大約每個trip係幾多日呀?

      Delete
    3. 首爾4日,中山二日團+ stay behind, 睇下團友想多留幾日

      Delete
    4. 首爾4日是自由行嗎?

      Delete
    5. 係呀,我同朋友都係第一次去韓國😁

      Delete
    6. 12月去,應該都會好凍下架,你地要帶夠禦寒衣物呀!

      Delete
    7. 以前無諗過天寒地凍先去😅

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"