Sunday, June 7, 2020

5月點滴


May 9, 2020
郭富城 2020《鼓舞・動起來》
歌神許冠傑在《同舟共濟》LIVE 直播 網上演唱會後,
到郭富城 Aaron Kwok 接力網上演唱會!


今次點了。 沾面
餐㕔已關門進行內部裝修



媽咪生日想去食米芝蓮酒樓,
唔记得订台
12点去到竟然full 了
只好轉彩福喜宴

紫醉金迷


竹燕椰汁糕


芝心海皇千絲春卷
跟平常的春卷賣相已非常不同, 
炸得很酥脆, 
加上芝心餡料配搭新鮮, 
果然是得獎點心 😍😍😍


球場终于開返
又去飲茶@Club one 
紅菜頭腸粉
甜甜地夾腸粉都好味好特别


友人去了工聯會報寵物課程
带我地去蝴蝶谷道寵物公園
隔離係一間好大既國際學校


公園就係橋底下


Mosaic 畫好靚










肥啫啫好可爱




打個招呼先



最鍾意佢條尾




狗主係一位狗狗美容師
但自己隻狗就無去打理
生意失败樣 🤣🤣





狗主幫狗狗剪剩背上的一排毛
襯返主人髮型




有野食先會乖乖坐定定




眼神傳意



原来行街都有學問
人係主人,定係狗係主人先




廿一堂
牛舌飯好有味道😍😍😍


送既草餠都好味


友人提醒米芝蓮酒樓 - 
五月平日有些点心半價
好彩無正價去食

亮點$48 這是2011年美食之最大賞點心組金獎


但我地竟然忘记了無食雞仔
混亂中收走了....
籬笆是用白朱古力做的

 

久違的豬肺湯


珍珠腸粉
這個一炸一蒸的腸粉組合,
把腸粉放於帶子殼上,
先吃炸的,
再刺穿高湯珠珠,湯汁連蒸腸粉一起吃


白翠紅玉藏珍地
得奬肉餅,原来以前食過忘记了


栗子茸西米焗布甸
都係満记好食d


友人 no pay leave
我又清下今年既假
Tea @ Simply life
賣相很不錯.




糖都好精美




4 comments:

  1. 紅菜頭腸粉好健康,但難以想像紅菜頭可以和中式食物配合。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 紅菜頭好健康,但生食陣味我唔太like。熟咗還好。

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"