Sunday, June 14, 2020

六月點點滴滴


六両三台灣牛肉面,
好吃, 早d 去排隊





艱難時期
Stay Strong & Positive



Mr Steak 的 salad bar 很好吃
原来宜家有二份lunch set menu, 
多了一張 light lunch 平價 的選擇
Light lunch 都包湯


二款粟米和Mushroom soup 都好味


我點了平價牛脷餐,好抵
又好味又大份


叉燒味都ok wor 


錦鏽多了好幾隻天鵝




大家知道天鵝和鵝和鴨的分別嗎?


又忘了用wechat discount 


我無話好鍾意食 Viennnetta
對 mint 雪糕亦一般
幫屋企人買來食又真係好好食.


放下假約舊同事飲茶@煌府
上次見面已經係二月份疫情開始時
Minions 好可愛


試下荃灣西大運動場
2樓多用途主場館有大電視機,
提供1908個座位
宜家政府場只開一半場
多于二米以上既距離,係咪浪費場地
冷氣好凍, 球場地上既線又多又花好難睇





生日飯@芽莊
榴連冰沙好好味


中山公園運動場
有成12個 court!






8 comments:

  1. 個牛肉麵好似幾好喎,係海港城?
    即刻又想去台灣 :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 亞士厘道附近
      估計可以去旅行的話, 只可以去亞洲地區, 避免排華

      Delete
  2. 個Minions包好鬼過癮,係乜野包嚟架?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 奶黃包, 味道一般.
      之前見尖沙咀有一間叫飲茶既地方好似更好.

      Delete
  3. 因為要防疫、減少聚集人多、保持社交距離,開晒燈和冷氣,只開一半場,浪費電都沒有辦法。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 因為我近日去既幾個場都好大,場與場之間有1.5m距離,所以覺得唔開曬好可惜。當然我知道有些較細既場地,場與場之間只有幾步距離, 那些就沒法了

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"