Wednesday, June 24, 2020

6月點點滴滴之二


同事買咗好多邪恶朱古力
原来 Duty free 大特價
唔講唔知,
因為店無 show discount.
可能今年到期
呢隻 Lindt 第一次见,$26 二排



Hershey’s n kisses $10 包
下面 3 pack - $10 



Brookside 2 包$65


结果買咗一大袋



某公司上来展銷
有台湾食品,有護膚品


请我地飲手工啤,正 😍😍😍


球場全面開返
有一個court 無人来
原来15分後可以執雞免费架
但如果有人来要讓返個場
最终近45分先有人來,我地都打到半粒鐘


@馬祖台灣養生湯麵館
好食又抵食
藥膳農場雞湯配新竹米粉 😍😍😍
台灣野竟然無珍珠奶茶, 只有港式奶茶


藥膳牛肉湯手工麵 😍😍😍
牛肉湯好好味
同之前食既六両三同樣出色
份量好大
食剩3分1打包
下次可以3人點2份share 


7 comments:

  1. 朱古力買夠價錢仲有無福袋添呢?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 巳经咁平, 好似Hershey’s n kisses 要先買其他朱古力先有$10 包

      Delete
  2. 朱古力之「邪惡」在於好味、吸引、難抗拒而又偏甜、偏油而不利健康,所以營養師常提醒不要吃朱古力。喜歡吃零食者真係大考驗。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我會同大家分享,其實我只係食一口🤣🤣 只係試新口味

      Delete
  3. $26 二排!平過超市買啲cheap嘢

    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"