Sunday, July 12, 2020

Habitu Table


之前取消的的10人飯局剛再約好,
疫情又再爆發
上周派$1萬後先見酒樓滿座
呢幾日又再靜下來

又回到2人飯局
友人選了Habitu Table 
第一次入內, 原來里面裝修好靚







友人點的薑黃泡沫豆奶
Turmeric Soy Latte


我點的 Signature Cafe: Caffè Açaí-Rosa
巴西莓玫瑰咖啡
入面仲有粒粒羅勒籽
好味 😋😍😍


香烤豬肋骨😋😋😋
pineapple citrus juice marinated BABY BACK RIBS
見人地點既豬扒餐好吸引,
下次可以再 encore.


芒果牛油果醬墨西哥脆片
cheddar, mozzarella, MANGO GUACAMOLE NACHOS,
sour cream, fresh salsa, jalapeno
見人地食跟住叫, 可惜麻麻地
食唔出芒果味
而且啲醬唔夠多




又再次回到 Home office
呢期零食有.....





11 comments:

  1. 色香味俱全,見到咁靚既裝修我都好surprise

    ReplyDelete
  2. 鹹蛋黃餅,開咗食唔停㗎!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我買咗一包,覺得無第一包好食

      Delete
  3. 有啲好奇薑王泡沫豆奶唔知會係咩味呢。Baby back ribs睇落好正呀!話時話,我屋企仲有兩包,真係要的起心肝揾日搞掂佢!

    ReplyDelete
  4. 收到一萬之後就好開心,想約埋一班朋友出嚟大擦一餐,一方面可以振興經濟,另一方面都可以振興吓我個肚,點知疫情反彈,立即縮沙!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我地大圍好彩食咗一餐,可惜個一万只能振興有限時間

      Delete
    2. 希望有第二輪"振興"啦....哈哈!

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"